Praca Słowacja

jak i gdzie pracować na Słowacji

Cze

03

Jeśli znasz język


slowacja4Znając język słowacki można pokusić się o prace nieco bardziej ambitna niż praca na produkcji czy w magazynie. Jedną z propozycji może być praca na infolinii. Wiele słowackich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest odpowiedzialna za sprzedaż produktów czy usług, inni za obsługę klienta. Najczęściej Call Center podzielone jest na tzw sekcje. Sekcje skupiają pracowników przydzielonych do odpowiednich zadań. Mogą być sekcje sprzedażowe, sekcje gdzie odbywają się specjalne projekty firmy i sekcje obsługi klienta. Zazwyczaj sekcje sprzedażowe i obsługi klienta są rozdzielone przez wzgląd na specyfikę pracy. Inaczej prowadzi się rozmowę telefoniczną przy zawieraniu umów a inaczej przy obsłudze klienta. Praca konsultanta obsługi klienta polega na utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem, dlatego też potrzebuje on więcej czasu na rozmowę z tym klientem w celu poznania jego potrzeb i oczekiwań. Ta cecha wymaga od kandydata również swobodnego komunikowania się w jeżyku słowackim. Jeżeli nie obawiamy się rozmów w języku obcym śmiało możemy aplikować na ten rodzaj stanowiska. Czasami trzeba coś klientowi wytłumaczyć, pomóc mu poznać produkt czy po prostu zawiadomić go o jakimś ważnym komunikacie. Dlatego sekcje najczęściej są rozdzielone aby energiczna sprzedaż nie przeszkadzała spokojowi obsługi klienta. Praca w sprzedaży również wymaga dobrej znajomości słowackiego, jednak praca na Słowacji to konkretne wynagrodzenie, co za tym idzie jest godna uwagi i zachodu.

Dodaj komentarz